Jestliže se před svými potenciálními zákazníky potřebujete předvést v plné parádě, pak vsaďte na reklamní nafukovadla, se kterými už vás nikdo nikdy nepřehlédne, tím si můžete být jistí. Ovšem pozor, na tomto místě je potřeba si ujasnit několik pojmů a několik možností, které máte. Z názvu tohoto typu reklamních předmětů jasně vyplývá, že by se měly nějak nafukovat a k takovému významnému zvětšení objemu je vždy zapotřebí velké množství vzduchu poháněné kompresorem. Takto to funguje například u různých nafukovacích reklamních bran a podobně.
Ovšem do kategorie reklamních nafukovadel lze zařadit také revoluční pneumatické stany, které ve skutečnosti žádný externí přívod vzduchu nepotřebují, tím spíše ne kontinuální. Můžete tak zapomenout na nepříjemné starosti spojené s provozem kompresoru a sháněním elektrické přípojky. Pneumatické stany zkrátka díky své samonosné, promyšlené konstrukci, žádný elektrický přívod vzduchu nepotřebují. A přesto jsou velice stabilní a v první řadě hlavně nepřehlédnutelné.
Spojují tak v sobě výhody oblíbených party stanů a prostorově výrazných nafukovadel. A to vše za velice příznivou cenu, což každý zákazník ocení. A ocení jistě i to, že celou plochu stanu je možné potisknout, takže vaší reklamě je tak k dispozici skvělých čtyřicet metrů čtverečních dobře viditelné plochy, se kterou můžete graficky pracovat. Je tedy naprosto jasné, že se jedná o reklamní prvek, který rád využije každý obchodník, který se chystá vyrazit na veletrh či jinou veřejnou akci. A to samé platí i pro jiné druhy organizací jako jsou různé kulturní či sportovní spolky.
Takže zatímco vy se v klidu věnujete své pracovní činnosti, tak pneumatický stan pracuje za vás. A to hned ve dvou směrech – jako praktická ochrana před nepřízní počasí (jelikož má praktické odnímatelné bočnice) a jako efektivní, nepřehlédnutelná reklama.